Keresés ebben a blogban

2018. október 15., hétfő

Főszerkesztői Levél az Olvasóhoz!





TISZELT OLVASÓ, ALKOTÓ,

CÉG-, ALAPÍTVÁNYTULAJDONOS, ISKOLAVEZETŐ!




A TOLLFORGATÓ IRODALMI-, TÖRTÉNELMI-, MŰVÉSZETI LAPCSOPORT létrehozójaként, főszerkesztő-tulajdonosaként, Kiadóként írok Önnek!



A Tollforgató Irodalmi-, Történelmi-, Művészeti Lapcsoporttal párhuzamosan hoztam létre a ezen oldalak blogjait, és kezdtem el működtetni az Egy Csepp Online Magazin oldalát és a Jog az Igazságért Blogot valamint Online oldalt, természetesen mindenütt a közösségi oldalakon is. A Történelmi Lapban nagy mennyiségű politikai írás jelentkezett akkor, amelyek közlésére OKKAL, nem vállalkoztam, hiszen úgy gondoltam, más rendszerű, szerkezetű és más jellegű, elsősorban történelmi és régészeti rendszert hoztam létre!

Az oldalak a régészeti kutatások és feltárások, valamint az egyetemi munkák támogatására születtek meg elsősorban, az irodalmi tevékenység fejlesztésére és reálisabb működtetésére.

Nehézségekkel a kiadások és más tevékenységi területeken is szembesültem, változtatni szerettem volna a megélt és másokkal történt dolgok alapján is.

Éppen ezért hamarosan bővült az oldal egy közös, Tollforgató Kreativitás Bloggal, valamint Ókor Tollforgató Történelmi Lappal és Bloggal, amelyet a Régész a pácban – Archaelogist in the Lurch pályázati projekt és oldalak követtek, hiszen ezek már gyerekkorom óta kísértek.

A tevékenység keretében több pályázatot is hirdettem, tanulás, képzés mellett is.

Az oldalakhoz kapcsolódik az Arany-, Ezüst- Bronzkincsek a Világon Facebook Blog, amelyet a továbbiakban fejleszteni szeretnék, a meglevő lapállománnyal együttesen!

Kiadói tevékenységet minden támogatás nélkül végzett munkáimra építve most kezdtem el!

Egyben lehetővé tettem a lap támogatását is, nyilvános PayPal linkekkel, valamint a pályázatok díjazásának támogatását is. Számla igényét kérem, jelezze!



Fogadják szeretettel az Archivált Világ Blogon megjelenő elektronikus kiadványokat!

Kérem, kísérje figyelemmel a folyamatosan változó publikációkat!

Keresse Bátran Oldalainkat!


Üdvözlettel és köszönettel:




                                                                                                                 

Lövey-Varga Éva (Artisjus, MSZH)/

 Varga  Éva

Főszerkesztő-Laptulajdonos-Kiadó



























A kiadványok és a támogatás az alábbi PayPal linken tehető meg, szükség esetén bankszámlaszámot adok!

A pályázatokból és lehetőségekből kizárva szeretnék vállalkozóvá válni a lappal, több, mint 10 éves sikeres munka után.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!