Keresés ebben a blogban

2020. július 18., szombat

KUI JÁNOS: KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK II



Kérdések és válaszok

II

Mentem, mentem minduntalan,

Egyszer jó útra bukkantam.

Reményeim megmaradtak:

Folytattam tovább az utat.



Érdemes volt keresgélni,

Újra tudtunk beszélgetni.

A szüleim ki kérdeztek,

Nem tudtam, hogy mit feleljek!


Kíváncsi én sose voltam.

Kérdés nélkül eltávoztam.

Tettem, amit tenni tudtam:

Kibeszéltem nekik magam.


S úgy hagyom el az életet,

Hogy tovább nem kérdezhetek.

Többet azért én kérdeztem:

A válaszra volt szükségem.


&Többet most már nem kérdezek:

Tovább nem zavarom őket.

Megkérdeztek mindent tőlem:

S nem mindig volt feleletem.


Vissza ballagtam az útra,

Nem járt akkor senki arra.,

A jó anyám tanított meg:

Jó kérdésre jól feleljek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!