Keresés ebben a blogban

2019. április 5., péntek

Páter Sándor: Virágszirmok a szélben

Páter Sándor:
Virágszirmok a szélben


Nekem is meg van,
Neked is meg van.
A szerelem nem szégyen,
Csak akkor létezik hogyha
Az övé vagy egészen.
Hogy erről mit írnak a nagyok,
Az már a gondolatában is halott.
Mit lát a szív, mit érzel Te meg én.
Egyedül az van bent a kör közepén.
Mit számít ha körülöttünk a világ,
Szürke, néma, Búskomor vagy halott?
Mikor Te bennem, én Benned vagyok.
Ezt csakis a szív dönti el.

Szeretnéd, szeretném kettétörni tollam.
Hogy ne tudj semmit, semmit se rólam.
Hogy tudd, hogy tudd, amit érzek, gondolok,
Egyedül Veled, Veled egyedül, egyedül…...

Egyedül, kétségtelen nagyon egyedül!
Nevet a Nap, nevet az ég, és senki sem tud róla,
Nevet a Hold, az égtájak, a tenger, meg a rózsa,
De ami hiányzik, és nem tehetsz, nem tehetek róla.
És ami van, miért is van, miért nem válik valóra?


Itt a tavasz, a sok virág, lábad elé
Szőnyegként hintenek, terítenek a fák
Illatfelhő mámorban úszik a világ,
Virág hegy, a világ tetején, s Te meg én………


Nem várok semmit, de ha az érzés magával ragad,
Nem látok senkit, csak szórom a szélbe virág szirmokat.
Nem baj ha nem látlak, hisz bent a szívemben
Akarom vagy nem hagyom de mindig benne vagy.



Páter Sándor 2011 Március 11 London







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!