Keresés ebben a blogban

2020. február 9., vasárnap

Reményi Tamás "Mert engem szeretsz"


Reményi Tamás

"Mert engem szeretsz"
.
"Mert engem szeretsz", az életem lehetsz,
Velem a csillagok fényét akarod,
Helyezd karomba a bársonyos karod,
Öleléssel a végzeteddé tehetsz.
.
Szerelemmel elárasztom szép lelked,
Bearanyozom hozzám kötött sorsod,
Szívemben őrzöm vággyal megtelt álmod...
Mert: "Áldott csodáknak Tükre a szemed"!
.
Szíved tündöklő fénye: reménysugár,
Mézédes csókjaid a szerelmi ár,
Éltető tüzed már bennem is izzik.
.
Mint harmatcsepp ragyog a fűszál hegyén,
Akként tündökölsz, vágyom, hogy légy az enyém,
Lényedből a boldogság csak úgy fénylik!
.
.
Idézet: Ady Endre "Mert engem szeretsz" c. verséből.
.
Reményi Tamás
2020.02.06.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!