Keresés ebben a blogban

2021. július 20., kedd

Lövey Varga Éva "(...)Nem marasztott, volna tán hiába (...)

 Lövey Varga Éva

Seuso_Mindent Bele & Régész a pácban / Archaeologist in the Lurch


"(...)Nem marasztott, volna tán hiába (...)


"Szép reményink hajnalcsillagánál

A jövendő tündérkert gyanánt áll,

S csak midőn a tömkelegbe lépünk,

Venni észre gyászos tévedésünk."

/Petőfi Sándor: Távolból/


Meguntam mára a Debreceni Tudományegyetem, a Szegedi Tudományegyetem, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Pécsi Tudományegyetem, valamint az Eötvös Tudományegyetem, valamint a kormányhivatali és a nyomozó szervek visszaéléseit, meg nyílt lopásait.  Értem ezalatt azt, hogy egyetlen diák lopásának fedezése is az egyetem bűncselekménye, ha meg tanárok vezetéseivel követik el azokat, és nem csak haláleseteket okoznak, de jelentős TAJ-csalásokat, elszámolási hiányokat, jövedelemkiesést, jogdíjhiányt, stb., s a bejelentésekre sem informatikus, sem más ember nem reagál, hanem százmilliárdok tűnnek el, folyamatos visszaélésekkel, az anyagok nem az alkotó nevén kerülnek ki, ép elméjű választ az ember nem kap sem emailen, sem levélben, sem személyesen, az már meghaladja a Btk., Ptk. és egyetlen államfő hatáskörét, és abban az esetben kimondottan így van, ha az illető az adott egyetemek leszármazottai között is szerepel. Jogilag nagyot üt és változtat a helyzeten, hogy a társadalmi hozzáállás és etikai érzék megfelelően érzékeli és felfogja-e az ilyen helyzeteket. 

Jelenleg ugyan a jogi részek ismertetéseit megszüntettem, de csupán azért, mert kellemes hamisításokat kaptam a nyakamba, és 11 év kutatásainak pótlása egy perccel sem vesz kevesebbet igénybe, s amelyik orvos vagy jogász/ bíró ezt cáfolni szeretné, szíve kormányhivatalnokával, azzal szívesen végigfotóztatom, videóztatom és gépeltetem, de más is azonnal csatlakozni fog a mutatványhoz nagy örömmel, ha ezt meglátja. 


Egyelőre maradjunk ennyinél... Mert ezek után rektori meg dékàni leváltások után az igazságügyi és miniszteri következne, ha önként nem megy, akkor Emberi Jogi Bíróságra. Oda meg elég lesz a Seuso szó, meg az elhunyt lista meg az adóhivatal papírja is, önmagában.


Szeretettel várom a PhD konferencia visszaélőinek meg a Kutatók Éjszakájának és a Pécsi Rektorhelyettesnek a válaszlevelét, mivel elfelejtett válaszolni meg intézkedni. A többiekkel egyetemben. 


Az kellemetlenebb lesz, ha a szerkesztett anyagok közé a számlakivonatoknak is fel kell kerülnie, ha a TVSz. -ek évenkénti változatai nem nyilvánosak és könyvtárakban sem levéltárakban sem elérhetők!


Ez csak kis égett papírfecni darab a naplókból... De van restaurátor a világon sok felé, nem csak 9 kicsi végzettséggel ..


Szeged, 2021. július 20. 07:15





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!