Keresés ebben a blogban

2022. május 15., vasárnap

ANYÁK NAPJÁRA ÉDESANYÁMNAK - SZEGZÁRDI NAGY VENDEL



ANYÁK NAPJÁRA


ÉDESANYÁMNAK

SZEGZÁRDI NAGY VENDEL


MIKOR KICSI VOLTAM,
anyák napja reggelén
Hozzád totyogtam,
vittem pár szál gyöngyvirágot,
Neked akartam adni
az egész világot.

Most hogy már felnőtt vagyok,
csupán szeretetet adok,
a világ hívsága
messze került bőven,
a fények sugára
fényévre fut előttem,
utol sosem érem,
fogadd most is örömmel
ezt a csokrot tőlem.

Potyognak könnyeim,
gurulnak végig orcám ráncán,
mintha régi gyöngyvirágok
illatozó tánca
gyöngyözne a párnán.

KÖSZÖNÖM ÉDESANYÁM
azt hogy megszülettem,
e csodás életet
tanítottad nekem,
melyet mindíg szerettem,
őrködjél sokáig
még óvón felettem,
odafent a mennyben,
mert a nemes lelkek
csakis oda kerülhetnek.

Örülök hogy vak létem
meg nem élhetted,
mindezt ha láthatnád,
meghasadna a szíved.


SZEKSZÁRD 2022.MÁJUS 01.


....

-----


Szegzárdi Nagy Vendel Édesanyámnak című versét elmondja: Ilosvay Gusztáv

A RÁDIÓ MOZAIK SYDNEY MAI ADÁSÁBÓL

2020. MÁJUS 03. ANYÁK NAPJÁN

https://www.youtube.com/watch?v=SCt6cME8zM0&feature=youtu.be


A VERS EREDETI, ÍROTT VÁLTOZATA


ÉDESANYÁMNAK

SZEGZÁRDI NAGY VENDEL


MIKOR KICSI VOLTAM,
anyák napja reggelén
Hozzád totyogtam,
vittem pár szál gyöngyvirágot,
Neked akartam adni
az egész világot.

Most hogy már felnőtt vagyok,
csupán szeretetet adok,
a világ hívsága
messze került bőven,
a fények sugára
fényévre fut előttem,
utol sosem érem,
fogadd most is örömmel
ezt a csokrot tőlem.

Potyognak könnyeim,
gurulnak végig orcám ráncán,
mintha régi gyöngyvirágok
illatozó tánca
gyöngyözne a párnán.

KÖSZÖNÖM ÉDESANYÁM
azt hogy megszülettem,
e csodás életet
tanítottad nekem,
melyet mindíg szerettem,
őrködjél sokáig
még óvón felettem,
odafent a mennyben,
mert a nemes lelkek
csakis oda kerülhetnek.

Örülök hogy vak létem
meg nem élhetted,
mindezt ha láthatnád,
meghasadna a szíved.


SZEKSZÁRD 2020. MÁJUS 03.


....

AZ ADÁS MAI AJÁNLÓJA


2020 05 03 Adás. Ha Isten is segít akkor az utolsó adás volt, amit karanténban kellett csinálnunk. Már bejelentették, hogy mindenféle előírások betartása mellett bemehetünk a stúdióba és onnan közvetíthetünk. Valljuk be őszintén azért az élő közvetítés az igazi. Viszont míg el nem felejtem: Boldog ANYÁK NAPJÁT minden kedves anyukának, nagymamának és leendő édesanyának. Remélem tetszeni fog a műsor, amit erre a napra készítettünk. Végére beígértük, hogy a Karantén Dalt lejátsszuk, az összeállítás Vladucz Zoltán operatőr munkája és 100 önkéntes lelkes részt vételét tükrözi. Persze mi sem szerettünk volna kimaradni. Gyere, énekelj velünk! Hidd el élvezi fogod. Jó szórakozást, jó rádiózást! Találkozunk jövő héten ugyan itt, ugyan ebben az időben! Hívhattok a stúdióban adás alatt 02 9816 2777.




www.radiomozaiksydney.com.au




Ezt a honlapot tedd be a keresőbe

ILOSVAY GUSZTÁV, ÉS ILOSVAY EGYED KATALIN

RÁDIÓ MOZAIK SYDNEY AUSZTRÁLIA

.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!