Keresés ebben a blogban

2021. február 1., hétfő

Kui János SZERELMES BÚCSÚ

 

Kui János


SZERELMES BÚCSÚ


lennék csak tizennyolc éves

egy igazi hős szerelmes

minden aszzony rám figyelne

hogy értem nyolcvankettőbe


megmaradtam fiatalnak

kell hogy a nők után járjak

nem vagyok én öregember

akinek már senki nem kell


ahhoz én nem hasonlítok

én folyton szerelmes vagyok

szerelmes egy öregember

kinek minden nő megfelel


tudok nekik udvarolni

csókot a javából adni

akkor őket megérdemlem

csak maradjanak itt velem


így néz ki egy öregember

kinek még a barna nő kell

szőke barna nekem mindegy

csinos és nagyon szép legyen


majd ha nem kell megüzenem

hogy ők maradjanak velem

kísérjenek el a sírig

az öreg most elbúcsúzik




Illusztráció: Petlánovics József: Akt Monotypia 1975



 

Közzétette: József Petlánovics – 2021. január 25., hétfő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!