Keresés ebben a blogban

2010. május 30., vasárnap

Fiesta - Összetörted a szívem...

Összetörted a szívem
Elloptad tőlem minden kincsem
Én mégis túljutottam rajtad
Pedig te egész máshogy akartad

Próbáltam várni
Eldobni mindent, s csak rád várni
De te feláldoztál engem
Vihart hoztál minden percben

Ref.: Mégsem fáj már, mert elvadítottál
Mégsem fáj már, ami sosem volt, sosem lesz már
Mégsem fáj már, nekem nincs időm már rád
Az elvesztett órákat, hogy pótolnád

Kitártam az ajtóm
Amikor hideg volt az este
Azért, hogy megpihenhess nálam
Hogy végre elrejtőzhess csendben

Neked nem volt elég ez sem
Te mindig túl magasan jártál
És csak játékszernek néztél
Míg végül csúnyán kihasználtál

Ref.:
Mégsem fáj már, mert elvadítottál
Mégsem fáj már, ami sosem volt sosem lesz már
Mégsem fáj már, nekem nincs időm már rád
Az elvesztett órákat, hogy pótolnád





Vak és hazug álmok és a szavaim.. önigazolás, - kedves..! OW.
Lopott szavak, lopott csókok.. Kékrózsa Bíborvirág

Ami sosem volt, sosem lesz már!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!