Keresés ebben a blogban

2019. január 12., szombat

Szilágyi Irén: Legalább egyszer





Legalább egyszer




Kérlek, egyszer hitesd el velem,
hogy csinos vagyok nagyon,
és hogy szép a szemem.
S mondd, hogy ember vagyok
én is a sok közül.
Kinek nem lehet fájdalma,
hisz mindenek örül.
Kérlek, had hihessem,
hogy épp társaságom keresed!
Mert ez lett volna az én álmom,
most elmondhatom neked?
S mondd, hogy fontos voltam
én is valakinek!
Mondd, kérlek csak egyszer,
hogy én is had örüljek.
Mondd, kérlek, s Én ígérem,
elhiszem.
S nem ejt ajkam panaszt,
ígérem egy szót sem.
S csalj orcámra mosolyt,
tudom, nehéz neked.
De Én épp haldoklom,
ugye meg teszed?
S Én hálás leszek,
de már nem ezen a földön.
Ott fenn a meny országban
nagyon meg köszönöm.
és Én is boldogan
hunyhatom le szemem,
mert nékem is volt e földön
beteljesedett életem.







Szilágyi Irén saját vers



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!