Keresés ebben a blogban

2020. április 28., kedd

Kui János: kisiskolás szerelem



kisiskolás szerelem




bizony bizony megvénültem

van időm hogy emlékezzem

benyitok az iskolába

hátha ott lesz a leányka




kivel jártam iskolába

ilyenkor már nincs ott senki

holnap megyek találkozni

sokára fog megvirradni




addig járok megyek kelek

holnap vele beszélgetek

a levelet elolvasom

rögtön küldöm a válaszom




annyiból állt a szerelmünk

amíg tudtunk leveleztünk

én voltam a szerelmesebb

ő sem adta sokkal lentebb




a negyedik osztály után

nem volt nekünk több találkánk

levelet sem írtunk többet

a lelkünkben őriztük meg




az alakja előttem van

látom ahogy akkor láttam

nem változott meg az arca

ma is olyan fiatalka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!