Keresés ebben a blogban

2020. május 1., péntek

KUI JÁNOS: SZÉP A VILÁG

KUI JÁNOS:
SZÉP A VILÁG





Szép a világ, gyönyörű a világ és nincs hiba benne.

Dsida Jenő








Az én világom csodavilág,

én nyitottam ablakot rá,

amit láttam, megijesztett,

s elvette a jókedvemet.



Elégedett azért vagyok,

mert gyerekeket nevelek,

nem hagyom el őket könnyen,

mert szegények bíznak bennem.




Míg felnőnek,velem lesznek,

aztán innen kirepülnek,

s folytatják az életüket,

talán találnak valakit,

hogy kísérje el a sírig!




Hűséget tőlem tanultak,

magukra ők nem maradnak.

Családjuk lesz, jó feleség,

hűségesebb, mint a másik.




Ha látom, hogy boldogulnak,

megdicsérem önmagamat.

Lassan háttérbe vonulok,

a nyakukon nem maradok.




Ez volt az én szép világom,

amíg élek, visszavágyom,

legyen még egy jó világom!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!