Keresés ebben a blogban

2018. november 18., vasárnap

KUI JÁNOS: Irányok



KUI JÁNOS:

Irányok





Feketébe öltözve jelent meg a sors,

kijelölte az utamat,a döntést ő hozta

ellenem, nem én választottam,ó, nem!

én csupán biztos, mozgatható figura

voltam, az elrendelés szerint, mélyről

indultam, és a csúcsra feljutottam,

küzdve színes szárnyas sziklákkal,

s megbékélve nyugalmat adó,

békésen hömpölygő, halkan

csobogó, csendes, lassú vizekkel.

Küldtem a tekintetem jobbra-balra,

le a völgybe! mennyi minden férne

bele, melyeknek völgyben a helye,

ott jöttem a világra, és magamban

elfogadtam: nem születtem hiába.

Aki elment, nem veszett el,vissza

nem tér soha már, utána én nem

búsulok, a hazámhoz hű maradok,

s minden áron itt maradok, csupán

itt lehetek gazdag: lelkemben az

érték, köröttem a csend, ami

eddig hiányzott, fenn a csúcson

nem éreztem jól magam,

igyekeztem le a völgybe:

ahol lassan meggyógyulok!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!