Keresés ebben a blogban

2010. június 14., hétfő

MEGHÍVÓ A nemzet összefogása az árvízkárosultakért

MEGHÍVÓ
A nemzet összefogása az árvízkárosultakért

Tisztelt Hölgyem/Uram,

Most, hogy hazánkat ismét súlyos árvíz sújtotta, szeretné k újra segítő kezet nyújtani a károsultaknak. Így történt ez 2006-ban is, amikor minden segítséget próbáltam megadni a rászorulóknak kiemelkedő művésztársaimmal együtt. Az elmúlt hetekben az Ökumenikus Segélyszervezettel én is ellátogattam több árvíz sújtotta területre. Döbbenten láttam, hogy sokan csak úgy menekülhettek az ár elől, hogy mindenüket hátrahagyták. Gyermekruhákat, felnőtt ruhákat, törölközőket, ágyneműket, textilárukat vittünk, amelyekre ezeknek az embereknek most a legnagyobb szüksége van.
A továbbiakban pedig úgy határoztam, hogy a 100 templomi jótékonysági koncertsorozaton belül több jótékonysági koncertet is rendezek az árvízkárosultak javára. A legnagyobbnak ezek közül Budapesten a Deák téri Evangélikus templom ad otthont. Lehel László Úrral, az Ökomenikus Segélyszervezet igazgatójával karöltve így szeretnénk összefogni és részt venni a Magyarországon élő árvízkárosultak megsegítésében, bajaik enyhítésében.
Ezúton szeretettel és nagy tisztelettel meghívom Önt és kedves családját a 2010. június 23-án 19 órakor tartandó segélykoncertemre, melynek helyszíne a Deák téri Evangélikus templom.

Üdvözlettel:
Mága Zoltán
hegedűművész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!