Keresés ebben a blogban

2010. június 16., szerda

Nyílt levél Benke Lászlónak, a Hét Krajcár Kiadó vezetőjének

Kedves László!


Nem kaptam válaszokat a mailjeimre, sőt, az sms-ekre sem, és a telefont nem vetted fel!

Szeretném visszakapni a nyomtatottan odaadott, aláírt verseimet, amelyeket csak elolvasásra adtam oda, nem örökbe..

S főleg meg azért is, mert nem az anyósod vagyok, vagy ki a túró.. aki képzőművész..
Igaz, ugyanaz a nevem: Varga Éva vagyok, és grafikáim is vannak. De ezt is tudod. A fiaddal együtt, aki ott ült a másik asztalnál, és aki abba a kórházba járt, ahol dolgoztam..

Esetleg ezeknek a dolgoknak köze van ahhoz, hogy elvesztettem a munkámat?

Ha már nem voltál hajlandó véleményt mondani róla, hanem csak az írói nevemet ócsároltad, legalább tisztességesen add vissza.. Mert két hét múlva már rég lejárt, 3/4 évvel-...Az a találkozó meg nyílt titok volt munkatársaim előtt is, akik között nem csak exnejed volt jelen...

Azokat a verseket hiányosságaik miatt adtam oda, és ismeretlen embert kerestem hozzájuk, akinek az életébe nem fért bele, hogy tanított.... bár e hiányosságokról mások nem voltak meggyőződve, csak én.

Viszont bejelentett versekről van szó, ami azt jelenti, hogy nem csupán simán állnak a jogvédelmi törvény alatt. Bár mint kiadóvezető, ezt tudod.


Várom a reagálást, a telefonszámomat és a mailcímeimet tudod!


Nem szeretnék jogi úthoz fordulni!

Köszönöm!


Kékrózsa Bíborvirág: Varga Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!