Keresés ebben a blogban

2010. június 4., péntek

MEGJELENT Dr. Lenkei Gábor legújabb könyve, Mentőöv beteg emberek számára

KKedves Vásárlónk!

Örrömmel értesítjük, hogy MEGJELENT Dr. Lenkei Gábor legújabb könyve, Mentőöv beteg emberek számára címmel.

Dr. Lenkei Gábor olyan hasznos orvosi tanácsokat nyújt a gyógyulni
vágyóknak, amelyeket eddig sehol nem olvashattunk így összefoglalva. Kiváló olvasmány egészségeseknek is, vagy azoknak,
akik beteg hozzátartozóiknak szeretnének segíteni.


Idézet a könyvből:


"A célom az, hogy Ön minden felmerülő kérdésére választ kapjon. Ezt a könyvet, sok-sok év tapasztalatait egy csokorba kötve, egyfajta kibővített tanácsadásnak szántam.
Sokan fordulnak hozzám e-mailen, levélen keresztül, vagy személyesen, és segítséget, tanácsokat kérnek. Mindig gondban vagyok, hiszen egy levél keretein belül lehetetlen teljes körű felvilágosítást adni. Még egy félórás-órás személyes találkozó is igencsak szűk keretet szab, legalábbis ahhoz képest, amit én lelkiismeretes tanácsadásnak tudnék tekinteni.
Akik minden követ megmozgatnak gyógyulásuk érdekében, megérdemlik, hogy a legtöbb törődést kapják tőlem. Számukra írtam ezt a könyvet.
Úgy érzem kellőképpen átfogó lett, így Ön akkor kapja meg tőlem a legtisztességesebb tanácsadást, ha elolvassa és alaposan megfontolja mindazt, amit itt leírtam." Dr. Lenkei Gábor

Keresse a Dr. Lenkei Vitamin üzletekben és az interneten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!