Keresés ebben a blogban

2010. február 4., csütörtök

Romhányi József: Sírfeliratok

      Sírfeliratok

        Zebra:

    Tévedés áldozata vagyok. Az elefánt átkelt rajtam gyalog...

        Seregély:

    Elhunytam, mert ez idén sörét nőtt a venyigén. Szüretkor a puskák rám szórták a mustját.

        Hangya:

    Kinek járandója csak egy apró morzsa, ne kapjon fel veknit, mert ez lesz a sorsa.

        Nerc:

    Hogy lenyúztak, ó, én árva, Elvittek az operába! Lógott ott meg hód, nyest, menyét, Ó, hogy utálom a zenét!

        Gödény:

    Ha volna sírkövem, megtudnád belőle, azért nincs, mert azt is elittam előre.

        Egy sáska a hadból:

    Vajon én nyugszom itt, vagy egy másik sáska? ...Várnom kell az esti névsorolvasásra.

        Vakondok:

    Feltemettek. Azt se tudom, kicsodák. Most felülről szagolom az ibolyát.

        Cerkóf:

    Azt hittem, a kókusz még éretlen. Tévedtem.

        Hülye tyúk:

    Csábos voltam csitri jérce koromtól Az érckakas rámugrott a toronyból.

        Galamb:

    Dörgedelmes intelmemből tanulj, hogyha tudsz: Az ágyúcső égnek mered, mégsem galambdúc.

        Lajhár:

    Lustább voltam én, mint mások. Pihegettem. De ez már sok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!