Keresés ebben a blogban

2010. április 15., csütörtök

Farkas Margit író felhívása

Kedves Olvasóim!

Ismét körlevéllel tartalak fel néhány percre. De ilyen jellegű levelet még nem küldtem. Olvasói visszajelzéseitek bátorított fel arra, hogy megosszam veletek a mostani tényállást. Mert már van olyan is köztetek, aki az Átkozott Milliók után érdeklődik.
Segítségeteket szeretném kérni, mert saját erőmből lassan haladok, illetve úgy is mondhatnám, hogy nehezen.
A harmadik könyvemet májusra ígérte a kiadó, de ehhez is kért tőlem önerőt, mert még mindig nem vagyok kellően ismert. És két gyermek mellett nehézkesen alakul ennek összeszedése. Szponzorokat is egye nehezebben találni. Ezért fordulok most az olvasó táboromhoz.
Biztos sokan tudjátok, hogy főállásban az egyik biztosító társaságnál vagyok területi képviselő. Van egy olyan szegmens ebben a szakmában, ahol nem feltétlenül kell a tanácsadónak és az ügyfélnek találkoznia. Pontos és hiteles tájékoztatás interneten keresztül is tökéletes.
Ebben az esetben az ügyfél részére nincs anyagi vonzat, és még is létre jön egy tranzakció. Gyakorlatilag nincs kiadás, de van egy dedikált könyv cserében. Én így tudom meghálálni a segítségeteket, pozitív hozzá állásotokat. És ne csak nekem legyen ebből hasznom, ezért úgy gondolom, hogy jár az ajándék könyvet.
Mert csak a munkahelyemről tudom elő teremteni a szükséges tőkét, és akkor az olvasóimhoz ismételten eljut egy újabb könyvem, az Átkozott milliók.
Külföldön élő olvasóim biztosan most meglepetten olvassák ezt a levelet, de nekik is van itthon családjuk, és így elképzelhető, hogy ők sem esnek ki abból a körből, aki ajándék ot kaphat tőlem.
Ha érdekelnek a részletek, kérlek írd meg nekem és én teljes körűen tájékoztatlak erről a lehetőségről. Azt is jelezd, melyik könyvet szeretnéd megkapni: Dublini Napló, Vérvírus, Átkozott Milliók.
Baráti üdvözlettel, Margó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, hogy csak etikusan és nyomdafestéket tűrően írj a bejegyzésekhez megjegyzést!